torsdag 29 november 2007

Jag tror att jag kommer göra något jag senare kommer ångra, men just nu måste jag göra det.
Även om det inte hjälper ett skit så måste jag testa.
Något måste göra så att all skit försvinner.
Ett försök till det. Har försökt så mycket men nu ska allt bort.
Lär ta ett tag, men det måste funka. Finns inga fler alternativ.
Jag har iaf någon med mig och det betyder mer än allt annat.

Haha, vem försöker jag inbilla att allt är bra?
Jag kan inte fortsätta ljuga för mig själv.
Jag vet att det är genomskinligt.
Men jag är inte dum, jag förstår att alla andra fattar.
Men jag kommer inte ge upp, aldrig någonsin.
Jag kommer kämpa tills den dagen jag dör.
Skratta, gör vad du vill, men i mina ögon är du inte värd ett skit längre.

1 kommentar:

Sarah sa...

Vad är de du komer göra och sedan ångra?, du vet att de finns personer som alltid kommer vara där för dig oavsett om du är glad,ledsen eller arg.
Det finns två som alltid kommer stå vid din sida.