onsdag 21 november 2007


Maria kom förbi och hälsade på efter skolan idag :)
Käkat pepparkakor och druckit cola!

Mami fyllde 40 idag med, GRATTIS ;P
Typ medelåldern ju ^^ haha..

Imorgon har jag bara två timmar i skolan, ska redigera 7 bilder som tar max en minut var?!
Sen ska jag ta med mig kamera och stativ hem så jag kan göra nattfoto med :P
Hmm någon som vill vara modell på natten utomhus ;)
Får inget betalt men kul blir de. hahaha!

Sen ska jag bara hem och plugga, måste verkligen få gjort texterna snart, är skit lätta saker men måste bara orka göra dem.
Kanske sätter mig med det imorgon.

Längtar tills på fredag nu, då får man pengar ;D

2 kommentarer:

Sarah sa...

vill också ha pengar på fredag ='( somliga måste vänta tills tisdag typ om man då bortser från dricks :)

Hoppas du får en bra dag imorgon iaf =D
Jag ska plocka lingon/blåbärsris, måla och ringa till fastighetsbolag mohah vilket fucking greeeaaat life i have =P

Älskar dig min hallonsparv
Pussss

Anonym sa...

Jag kan var din model haha :D Nääämen glöm inte o spara pengar , några hundralappar till våran girls-night-out :D