torsdag 6 december 2007

Den här dagen har än sålänge varit förjävlig..
Låt mig bara vara, jag kan sköta mitt själv.
Och sluta tro att ni vet något om mig och mitt liv?!
Eller är ni med mig 24/7 kanske? Tankeläsare? NEJ, hållkäft då.
Varför ska alltid folk låtsas bry sig om än? Får det er att må bättre eller?
Bry er om någon som vill det och lär er att att inte lägga er i.
Ni är inga hjältar, ni får inget fucking pris av mig eller något.
Hitta en ny hobby... hjälp kärringar över vägen istället.

Så var bara tvungen att få ur mig detta någonstans för annars får någon annan skiten sen.
Fick orderbeställningen för studentgrejerna idag :)
Borde vara mer glad än vad jag är, men det känns inte ens speciellt.
Vad ska man göra sen? Jobba.. Visst gött att tjäna pengar men för vad?
Pengar gör än inte glad iaf, kanske för stunden när man köper något nytt.
Men dagen efter så smyger sig verkligheten på än igen.
Det funkar knappast att köpa nya saker varje dag, någon gång tröttnar man.
Verkligheten borde inte få finnas, kan man inte få leva i drömmarna..

Drömmar, varför ens ha dem? Haha, ganska kul att ens föräldrar lurar i en massa skit när man är liten.. Man skulle levt som då, inga problem knappt.
Jo om storebrorsan klippt av håret på dockan kanske, men då fick man endå en ny och finare.
Och när man blev stor så skulle man bli prinsessa och gifta sig med sin pappa :S haha!

Funderar på att sova en stund och hoppas på att jag vaknar och är glad igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Efter studenten väljer man sin egna väg, gör de man vill och det man känner för. :D
Då är man fri och göra precis som man själv vill och ingen kan bry sig.:D
visst skolan har varit en identitet mer en hälften av livet, men tänk bara vad du kan göra nu när du tagit studenten! Do whatever you want to do! :D

Anonym sa...

Jo, sant. Men det finns inte så mycket att välja på. För det är ju inte så att man skulle få sitt drömjobb iaf ;P