söndag 2 december 2007

Resultatet blev denna bilden!

I Fredags så var vi på Respekt.
Hade verkligen en kanon kväll! Dansade skit mycket, drack massa gott, pratade om pendeltåg och allt möjligt, köpte fel cigg, "fyllde år", käkade massa mat, gav råd!, fick lära mig konstiga arabiska ord när jag blev sur, ^^ HAHA.

Träffade lite udda människor som vanligt! Så fick med mig någons halsduk som vi skulle använda när vi dansade ^^ HAHAHA!
Fan, vi var riktigt på G den kvällen.

Men min Lördag var skit seg. Vaknade 18:00 och softade hela dagen.
Kollade spökfilmer på youtube som är 100 % äkta! ^^ YEAH RIGHT,
dog nästan!
Sen fick stackars Maria gå hem ensam :( Tur att du klarade dig!
Utan dig så funkar det inte! <3
Nu tänkte jag hänga upp julgardinerna och lite sånt.
Måste städa mitt rum med!

"eiri be eiri" HAHAHA

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha såå sööt :D Aaa verkligen en lyckad kväll blev det !-Det får vi göra om snart ! "eiri be eiri" HAHAHA så jävla skoj :D Älskar dej snuttan mest av allt . Du är obeskrivlig! <3

Anonym sa...

Just de, det stavades eiri be eiri hahahhaaha :D