måndag 24 december 2007

Så fort gick julafton förbi än..
Både skönt och tråkigt att det typ är över, men då har man nya saker att längta efter!
Imorgon ska man ut och röjja med Maria ;) Och den 27:e ska jag shoppa med pappsen ;P
Min julklapp från honom!
Sedan dopet.. Måste hinna med att köpa lite grejer till nyår också.
Och börja planera nyår lite bättre?! Maria bättring på oss med detta!! :D

Ska försöka hinna äta lite mer julmat imorgon :D
Gott som fan var det! Längtar sen förra året.

Men nästa år ska jag fira julen med mamma, får ångest av att veta att hon inte har sin familj hos sig när det är jul :S Skäms faktiskt..
Förhoppningsvis har jag körkort till nästa jul så jag kan köra bil dit istället.
Så slipper man trängas med folk på tåget :) Och hålla koll på biljetter o skit.
Tänkt på dig idag iaf <3 Detta var ju också Liams första jul tillsammans med sin familj :) Shiit, dem ska jag ju träffa imorgon med! Borde verkligen skaffa mig en kallender eller något.

Inga kommentarer: