söndag 13 januari 2008

Fan vilken kväll det blev igår :)!
Var verkligen inställd på att det skulle bli skit tråkigt på inflyttningsfesten ^^
okej, den första timmen var väl skit seg, kände inte en jävel typ.
Sen börja alla tjöta om allt och inget ;P haha politik och grejer. haha
Och jag är ju verkligen insatt i politik ^^
Maria tjötade på :D:D söt är du gumman! du kan ju arabiska ;) haha

Allt det roligaste hände innan vi skulle åka hem, haha.
Vi trodde att vi såg en mörk kille med rullator längre fram när vi gick.
Så jag säger till Maria ; -Skratta inte mer nu, han kanske tror att vi skrattar åt honom.
Maria skrattar typ så hon inte hinner andas :P
SÅ när vi går förbi så säger är hon tvungen att hälsa ^^
Haha, så var det en kille som skulle dela ut tidningar bara HAHA..

Sen när vi väntade på hennes mamma vid busshållsplatsen så kör det in en SILVRIG volvo :P
Så jag säger till Maria att det nog är hennes mamma, men hon tror inte på mig utan tror att bilen är en vit bil och inte en volvo :P
Så hennes mamma väntar där och jag går fram och tillbaka och Maria får panik och tror att det är en peddogubbe HAHAHAHA... så jävla rolig är du! Aldrig garvat så mkt!
Men tillslut ropar hennes mamma så jag säger till Maria IGEN!
Och tillslut får jag med henne till bilen och då säger hon precis innan TILL MIG som är nyktrare än hon att jag ska vara tyst nu :P HAHAHHA
Så hon sitter och tjötar hål i huvet på sin mamma resten av vägen hem :) Och jag är snäll o tyst :)

Haha, du är så underbar gumman, roligaste kvällen fan!
Så kul borde det vara varje dag!!
Älskar dig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahahaa ja verkligen hade skit skooj hahahaha =D . Jagk ommer inte ihåg mkt efter 12 ja vet bara ja hade asskoj hahaa =D . Jag önskar med man hade så roligt varje dag. Utan dig hade kvällen inte äns blivit hälften så bra. Älskar dej min fjäril <3