fredag 15 februari 2008


Det blev en rätt mysig dag igår ändå :D
Pappa kom hem med cola och lite godis på kvällen!
Så satt och tjötade med Palle hela natten och morgonen ;)


Idag ska jag träffa min sötnos Maria och kolla på filmer :D!
Lika mysigt och kul som vanligt och hänga med dig hjärtat <3
Någon dag ska vi bo ihop! Men som sagt ;) Vi får ha våra rum en bit ifrån varandras.
HAHAHA! du vet varför, grrrr :P

Nu ska jag göra lite mat till mig o syrran.
Inte hunnit äta något än, vaknade för ca en timma sedan.

Jag har blivit lite dålig på att blogga på sista tiden, men jag vet aldrig vad jag ska skriva om.
Får börja lägga ner lite mer tid på det kanske.

Läs gärna Maria och Tezz bloggar! De har alltid något för sig ;)

http://www.metrobloggen.se/marii
http://tezzc.blogspot.com/

2 kommentarer:

Unknown sa...

Haha gulligt att du lagt upp länk till våra bloggar :P ... men jag har fortfarande inte fått svar.. vem e Palle???!!!1 e det din nya Kille eller bara ett ragg? var bor han ? hur gammal e han? Me neeed to know!!!!!:P Pussar

Anonym sa...

Haha ja rummen lååångt ifrån varandra :D På varsin sida lägenheten hahaa :D I LOVE YOU <3