torsdag 21 februari 2008


Kan man sova dåligare än vad jag har gjort inatt?!
Sjukt, vaknat en miljon ggr, haft cp drömmar som jag inte kommer ihåg nu :S
Haha, en var ganska rolig ^^
Satt på spårvagnen på väg hem och så kom det på en kontrollant!
Men kontrollanten var inte vem som helst! Utan ett ex till en tjejkompis :S
Komplicerat! Så iallafall... Han frågade efter mitt busskort och jag visade det för honom.
Men då står det Palles namn på busskortet! hahaha..
Haha tur att jag kände honom iaf ;P haha cp dröm!
Vaknade och var tvungen att skratta lite ^^

Orkar inte gå på första lektionen idag, så jag skiter i den och går på den som börjar klockan ett :)
Bild och form, hoppas det blir kul.. Första gången jag har det ^^

Funderar fortfarande på om jag ska med Maria ut ikväll eller inte, men pallar inte o vara bakis imorgon bara :/ !!
Men det är en bra DJ för en gångs skull!
Fan, alltid bra saker som händer när jag inte kan eller inte är hemma..

Nästa helg ska jag till Palle iaf :D!!! Längtar mycket!
Jag kommer vara så nervös så jag dööör ;D haha, nej då men nästan iaf ;)
Det blir mysigt, det vet jag :)

Inga kommentarer: