söndag 24 februari 2008

Va trött jag blir på mig själv :/ Sover helt åt helvete :(!
Börjar vid tio idag och har inte sovit än..
Har bara en lektion, men sen ska jag kolla på skor å sådär med.
Kommer stor däcka när jag kommer hem! Och det är inte heller så smart eftersom jag har skola på Tisdag med :/ Fan då!
Jag lyckas alltid vända tillbaka på dygnet i slutet utav veckan.. Men så fort helgen kommer så blir det likadant igen!
Vet inte vad jag ska göra åt saken heller.. Får väl sluta festa helt kanske ^^
Men det är så kul :D!

Ska boka biljetterna till Sthlm typ imorgon eller senast på Onsdag :)
Längtar verkligen, men är skit nervös! haha!
Vet att jag inte behöver vara det, men det blir så ändå! :)

Varför ska alla bo så långt bort?!
Flytta till Göteborg så är det klart ;)
<3>

Inga kommentarer: