fredag 14 mars 2008


Måste skriva först att jag längtar jätte mycket till nästa helg då Palle kommer hit!! :)
Mysigt kommer det bli såklart!
Har en överraskning till dig med ;) haha, det märker du någon gång under tiden du är här!!
Saknar dig otroligt mycket ska du veta!<3
Har gjort klart en del arbeten i skolan med, så nu är man av med det!
Blev skit nöjd över resultaten..
Men det kommer alltid nya saker :( Fast inget man inte klarar..
Kommer antagligen klara av svenskan också som jag läser upp detta året ;)
Så då är det endast projektarbetet jag behöver läsa upp på komvux!!
SKÖNT SKÖNT SKÖNT! Känns underbart att bevisa för er som tror er veta så mycket om mig! Bara för att man inte alltid är i skolan så betyder inte det IG!
Det är ju lite smartare att istället göra det man ska istället för att sitta i skolan 24/7 och inte göra ett skit? Det är nämligen då man får IG i betyg :)

Så, slut på uppläxningen från min sida..
Det är ju trots allt ens egna val med hur man vill sköta sin skolgång.
Men det fattar inte vissa.
Men det är lite småkul när folk som har sämre betyg än mig tror att jag har IG i alla ämnen! HAHAHA ^^

Blir mycket om skolan i detta inlägg, men det är det jag lagt ner tid på senaste tiden.
För första gången i mitt liv har det varit ganska kul i skolan!

Ska kanske åka raggarbil på studenten med :D Hahaha, tänk er mig i en raggarbil ;)
Fett med plats iaf!

Har den sötaste filmen på Liam :D
SAKNAR ER!!!
Ta och flytta hem NU NU NU.
<3

Inga kommentarer: