söndag 13 juli 2008

Playa del Inglés

Vilken jävla dag jag hade igår.. Var på sjukhuset nästan hela dagen.
Tur att du fick komma hem idag iaf, tänkte på dig hela natten gumman :)
Maria kom förbi mig en sväng sent på kvällen och pratade lite iaf!

Är så jävla taggad inför resan nu! Vi satt och kollade upp vilka krogar som var bäst och bestämde i förväg vad vi skulle köpa för sprit på taxfree:n :) Blir bacardi razz, smirnoff green apple och kosken korva salmiakki ;D Sen får vi köpa mer när vi kommer dit! Ska tydligen vara billigare att köpa där.. Men man vet aldrig, lika bra att köpa med sig lite.

Vi har redan bestämt våran första dag :D Är framme vid 12 på morgonen..
Då ska vi bara ta det lugnt och inviga poolen ;) Sedan på kvällen blir det utgång!
Ska över till Las palmas någon dag och shoppa lite också..
Asså, jag blir helt överlycklig när jag tänker på resan! Nästan 3 veckor kvar tills vi ska dit!
Kommer du ihåg gumman när det var 3 månader kvar?! Det kändes som en hel evighet..
Nu börjar det kännas lite verkligt iaf. Kan inte tiden gå lite fortare?!
Tur att vi tog 2 veckor baby :)

Playa del Inglés kommer bli ett minne för livet!

Den 20:e åker vi till Umeå äntligen! Ska bli så kul att få träffa er igen :D
Saknat er riktigt mkt. Det är då inte lätt att få tag på er heller.
Men jag älskar er iaf ;)

På hemvägen ska vi hämta upp Palle också, så han stannar hos mig en vecka ungefär!
Sedan är det dags för resan :D:D:D:D

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh va ja lääängtar!! Så jävla mkt... tänkte inte på det så gick ja in på din blogg o nu börjar jag tänka på det igen din jäkel! Hahaha ! A minne för livet! Its gonna be time of our life!