lördag 2 augusti 2008


Har inte skrivit här på ett tag nu!

Det var mysigt i Umeå, lekte mycket med Liam :) HAN ÄR SÅ SÖT OCH UNDERBAR!
Vi badade i deras badhus också :P Haha, välte omkull varandra i en flytgrej!
Och vattenruschkanan var helt sjuk! Slog i huvet.. den var fett äcklig.
Synd att jag och tezz aldrig drog ut bara. Men det får kanske bli snart iaf tycker jag.
Saknar er redan jätte mycket och längtar tills vi ses igen!

På hemvägen släppte pappa av mig i Bålsta hos Palle!
Hade en helt underbar vecka där också :)
Vi var inne i Sthlm och kollade runt(hur stort som helst!), badade ;) , spelade Mariocart! (haha) mm.
Tack älsklingen för ännu en mysig vecka med dig! Hoppas vi hittar lägenhet snart :D

När jag kom hem mötte Maria mig på centralen :) Saknat dig hur mkt som helst!
Vi drog förbi henne och tjötade lite och gick en sväng med Kira.

Saknade syrran också medans jag var borta.
Men nu är jag hemma igen!

NU ÄR DET 4 DAGAR KVAR TILLS VI ÅKER!!!

Inga kommentarer: