torsdag 2 april 2009


Inga aprilskämt igår! Första gången på alla år som ingen har försökt :P
Hatar ni mig så mycket? ^^ haha

Vaknade i morse när Sarah drog iväg till Stockholm klockan tio.
Såg att hon skrivit en liten lapp, gulligt ;)
Jag har städat och duschat än så länge.
Tänkte dra ner till affären och handla snart och hoppas på att jag hittar hit igen!
Haha, men det ska nog gå bra.

Hade skit svårt att somna inatt, kunde inte sluta tänka.
Började prata med Sarah om hur jävla underbart det hade varit att bo utomlands med sina bästa vänner.
Bara leva lyx och må bra varenda dag!!
Jag hade lätt klarat att vara borta från min familj länge.
Har aldrig haft någon hemlängtan någonsin.
Jag vill så jävla gärna tillbaka till Playa.
Kommer ihåg när vi satt på internetcafét och visste att vi hade 10 dagar kvar där!
Det kändes så jävla skönt.
Sola, bada och festa i tio dagar till!!
Utan att behöva tänka på jobb, familj, andra vänner, pojkvän, och alla problem.
För det fanns inga problem. Men bara levde.
Den känslan är den bästa som finns.

Hoppas inte att någon tar illa upp :)
Nej, men nu måste jag komma tillbaka till verkligheten.

Haha, vilken sjuk dröm jag hade inatt!
Drömde att Sarah var skit sur och gapa och skrek på mig för att jag hade glömt att ställa in en ketchup i kylskåpet.. Fast jag visste att jag hade ställt in den.
Så vi bråkade som fan och det slutade med att jag tog alla mina saker och åkte till Lund..?
Jag träffade kotten där och vi sov utomhus med alla alkisar och pundare på Lunds station.
Haha, och jag hade en as mjuk kudde som en katt pissade på :/

Sedan vaknade jag av att Sarahs katt hoppade upp på mig.
Och jag ville fan döda den på riktigt. Trodde att de var den jäveln som kissat på min kudde!
HAHA!

1 kommentar:

Maria sa...

JAg bangar inte att kicka utomalnds. Playa var bäst :D