torsdag 1 oktober 2009

UNDERBAR, UNDERBARA DAG!
Haha, vet inte riktigt varför men fan vilket bra humör jag är på idag!
Trots all jävla skit, som jag för tillfället skiter fullständigt i ;)
Hoppas de håller i sig hela helgen bara..

Vad händer?
Jag ska på jakt snart efter en riktigt snygg nyårsklänning!
Jag vet en.. men den finns säkert inte kvar och är ändå för dyr..
Men det är en riktig drömklänning!! haha, jag och mina klänningar ^^
Jag hade fan sovit i den t.om!! GE MIG

Och sedan vill jag ha MIN röda kappa..
Det är de enda jag kommer önska mig i julklapp!

Någon som vill skita i julafton med mig? Råna en bank kanske och åka till thailand eller något sånt? haha

Nee.. nu blir de en cigg på detta och sedan tvätta..

1 kommentar:

MAria sa...

jag skiter lätt i julafton med dig o rånar banken! Weei