måndag 10 december 2007

Kom och tänka på hur mycket jag har att göra innan jul :(!
Ska verkligen sätta mig imorgon och plugga och sen på Onsdag ska jag ta lite bilder!
Hittade lite halvfärdiga saker som jag måste renskriva. Det går ganska så fort.

Har inte hänt så mycket idag, träffade kotten en stund, kollade film och drack cola :D
Finns det något bättre än cola? :D

Nu är det bara 4 dagar kvar innan vi åker till skåne, tiden går för fort.
Har en riktigt fin klänning till dopet nu med ;) Hoppas den inte är för fin!!
Får fråga Kennys och Tezz när de kommer hit.

Måste ut och leta efter en nyårsklänning med, är fortfarande helt kär i den från förra året, men det är alltid roligare med något nytt! Så Linda, jag kommer hitta en snyggare ;) haha.
Längtar till nyår <3

Snälla är det någon som kan komma på någon bra dop present?! Säg till isåfall.
Min pappa skrämde ihjäl mig förut. : - Tänk om du tappar ungen så han blir som bosse :S
Shit, jag ska fan hålla fast ungen stenhårt! hahaha.
Nej men slut på allt skitsnack nu :)

Inga kommentarer: