tisdag 11 december 2007


PMS varning idag på mig :)
Gick upp vid två och sedan dess har jag pluggat!
Men ändå så kan jag inte ett skit, fattar ingenting om amortering och skit.
Varför lära sig saker som man lika gärna kan googla efter?
Man har ju inte internet för inget...
Skulle egentligen haft en intervju med mig imorgon men har inte haft tid för det idag.
Får väl komma på något, men min fantasi finns inte!

Är fortfarande så jävla trött på att folk vet saker om mig :S
Lägg ner för helvete, sluta tjöta på mig.
JAG ÄR INTE LEDSEN BARA FÖR ATT NI TROR ATT DET LÅTER SÅ!
Måste jag låta lycklig i telefonen nu också?
Jag vill bara strypa dig varje gång du frågar, men jag kan verkligen inte bli arg på dig.
Känns i hela kroppen hur man spänner sig när man blir arg.
Hatar den känslan, håller i för länge!

Min dag imorgon kommer suga minst lika mycket, har prov sedan skrivningen och sedan ÄNNU en fotouppgift. Ska fota på universEum..

På fredag åker vi till mamma och gud va länge vi ska stanna där..
Tar ju fan längre tid att åka dit än vad vi ska vara där :S
Visste att jag skulle åkt dit och stannat där över julen istället, men nej
nu ska man bli tvingad till att sitta hemma hos farmor och farfar och ha sååååå roligt.

Hela denna veckan och hela jävla julen suger kuk.
Shut up and die

Inga kommentarer: