måndag 14 januari 2008

Hade en riktigt soft och bra dag fram tills nu..
Nu är jag bara så jävla arg.. skiter i om du läser min fucking jävla blogg.
VAD FAN GÖR JAG FÖR JÄVLA FEL?!
Jag kan inte ta hänsyn till vad du känner hela tiden..
Jag kan inte leva mitt liv genom dig...
Jag kan inte lova dig något som jag sen inte kan hålla..
Man måste gå vidare och det går.. tro mig..

Jag ger upp.. Orkar inte med detta varje dag, blir fan sjuk i huvet av det..
Jag lever mitt liv på mitt sätt.
Och jag gör vad jag vill..
Ska inte ens behöva förklara mig för någon?
Fattar inte varför jag måste berätta varje sak jag gör dygnet runt..
Känner mig kontrollerad, hatar det..
Inte ens min pappa frågar vad jag gör varje sekund av mitt jävla liv..
Så jävla intressant är det inte..

Jag är precis som alla andra, inget speciellt med mig..

I´m just me..

1 kommentar:

Anonym sa...

De e viisst speciellt med dig.. men de ger han ingen rätt o tracka dig ! <3