tisdag 15 januari 2008


Var på KY utbildningen (foto) på Lindholmen idag.. Segaste studiebesöket jag varit på i mitt liv.
Och gubben som berättade om allt där såg för jävla rolig ut!
Han hade kritvitt hår som han hade kammat över till ena sidan :S Riktig gubbfriss.
Kommer inte börja där direkt ändå..

Åkte tillbaka till skolan och redigerade klart bilderna iaf, blev väl ganska nöjd.
Och sedan drog jag hem och sov :)

Ville verkligen kolla på Gynnings program på 5:an idag, men vi har ju fan inte femman!
Det är den enda kanalen jag vill ha! Och E! Men den har jag ;)
Hehe, Maria du får komma hit o kolla med mig!!
Imorgon ses vi baby!

Hoppas jag får pengar imorgon med!!! :)

Nu är jag uttråkad.. Ska nog kolla på en film och sen sova.
Finns inte så mycket mer o göra..
Längtar verkligen till nästa vecka! DÅ ÄR JAG LEDIG!
Synd att ingen annan är det bara ^^

Inga kommentarer: