måndag 7 januari 2008

Tänker på alla lyckliga stunder i mitt liv :)
Även om de bara varat något minut eller så!
Mitt minne är åt helvete, men när man blir påmind så blir jag glad!
Haha, det sjuka är att jag minns nästan allt dåligt.
Men åt helvete med alla dåliga saker och folk..

Min helg hos Sarah var riktigt bra!
Fredag: Fick jättegod mat och film o gott :)
Lördag: Drog vi ut på statt, kul faktiskt.
Träffade en del folk man inte sett på länge!
Och några nya med ;)
Söndag: Kanske inte var lika bra, trött som fan.
Ville verkligen inte åka hem igen!!!

Ska snart till skolan och sitta där fan hur länge som helst..
Sen ska jag hem och fortsätta plugga tills jag blir klar :(
Ingen som har lust att göra detta åt mig? (a) HAHA
Och jag vill ju sluta skolan idag!

Har två studenter jag ska gå till ;)
Får väl fira min 20 årsdag samtidigt som Maria tar studenten eftersom jag fyller på en SÖNDAG! sämsta dagen på hela veckan!
Kul o vara bakis på sin riktiga födelsedag! ;P
Får bli myskväll då.

Maria, glöm inte våran uppfinning ;)
Den kommer göra oss rika en dag! HAHA
<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är alltid dom dåliga sakerna som man minns och det är alltid dom dåliga sakerna som stannar kvar o som man tänker på och som man tar till sig.. det borde vara tvärtom. Men kuk i det dåliga!
JA gumman, men din födelsedag ska vi inte kasta bort på ingenting, den ska vi verkligen fira :D
Ja klart vi får bara låna böcker hahaha sen så har vi uppfinningen så är vi rika :D:D