måndag 18 februari 2008


Har inte sovit något än, tänker för mycket på nätterna!
Så ska snart åka till skolan och ha religion ^^ YEAH!
Om jag orkar ska jag kolla runt lite i stan!
Sedan antar jag att jag ska hem och sova riktigt gott :)
Är på lite bättre humör nu..


GRATTIS till min älskade storebror som fyller år idag!
Saknar dig så mycket så det finns inte..
Man tror att det ska bli lättare för varja dag att acceptera att du har en egen underbar familj nu!
Som jag faktiskt tillhör ;) Men ni bor så långt ifrån mig :(
Och jag hoppas att ni om inte allt för länge kommer hem igen!
För jag saknar er alla mer och mer för varje dag!
Kenny, glöm inte att du är min bästa vän! Du är min bättre halva!
Den personen som alltid ställt upp för mig och lärt mig vad som är rätt och fel.
Utan dig så hade jag inte klarat vissa saker! Du har alltid varit någon man kan luta sig emot när allt går emot än.


Och till alla mina andra värdefulla vänner!
Tack för att ni finns och orkar med mig ;)
Jag älskar er, det är något ni borde få höra varje dag.

Och Maria, jag ser upp till dig jätte mycket.
Håll fast vid dina drömmar, jag tror på dig!
Låt inget komma i din väg
<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Så söt gumman! Så länge jag har dig vid min sida så kan inget komma i min väg <3<3