söndag 17 februari 2008

Jaa vad ska jag säga om dagen..
Den suger än sålänge.. Vaknade så jävla sent, så hela min dag är fuckad.
Ska snart ut och gå med Maria och Lizette iaf :) Alltid kul!
Sedan ska jag direkt hem och städa mitt äckliga rum :P
Hatar när det är stökigt :(!

Denna veckan som kommer så måste jag verkligen gå till skolan varje dag!!!
Hatar när jag missar dagar här och där, får sjukaste ångesten.
Vill egentligen bara hoppa av nu och skaffa mig ett jobb istället.
Jag kommer ändå inte få fullständiga betyg, det är redan kört för mig.
Antingen får jag ta tag i det nu och plugga som en idiot eller så får jag ta fler IG.
Är det värt de?! Nej, men det finns ingenting eller ingen som motiverar mig till att fixa skolan.
Fatta att det funkar inte o muta mig med pengar heller..
Pengar är skit, gör folk dumma i huvet oftast.

Någon jävla gång ska jag skaffa mig mitt eget.
Är så trött på att bara sitta hemma hela dagarna och ha tråkigt.
No life..
Finns så mycket jag vill göra, allting känns så långt borta.

Pratade med Kenny och Tezz förut med, bestämde att jag snart ska upp till dem och hälsa på!
Blir förhoppningsvis på påsklovet! Då kan man stanna lite längre.
Tar ju ett tag att åka dit och hem.
ca. 12 timmar ;P Nice nice.. haha

Inga kommentarer: