fredag 25 april 2008

Fan vad mycket jag har att tänka på nu..
Blir galen av att det är så kort tid kvar tills jag tar studenten.
Vet inte hur jag ska kunna hinna allting nu innan.
Allt känns nästan skit iaf, till vilken nytta gör jag detta?
För vems skull tar jag studenten? Jo, för att min pappa ska bli nöjd och hållakäften.
Därför går jag i skolan överhuvudtaget.
Det är verkligen bortkastad tid.. Jag ska ändå inte plugga vidare..

I hela mitt liv så har jag alltid gjort vad alla andra tycker är bra för mig..
För man är ju dum om man inte gör så.. man förlorar så mycket på det..
Men nu då?! Vad får jag för att ha slösat ut denna tiden?
Inte ett jävla skit. Ingen bryr sig? Så varför ska då jag göra det?
Allt annat är så mycket viktigare.

Man brukar säga att man inte ska särbehandla sina barn eller barnbarn.
Men i min familj så gör man det iaf.
De som fjäskar röv får allt..

Men jag då? Som gör allt som jag inte vill göra..
VAD FAN FÅR JAG?!
Det känns inte ens värt att ha någon jävla student middag..
Ingen bryr sig iaf.. Ska jag sitta där och behöva låtsas vara glad över att ni är där och firar mig?
Ni bryr er inte.. ni kommer för att ni känner er tvingade till det.

Men det är klart.. "änglabarnen" i får allt de vill ha. De är ju såååå duktiga.
Men snälla, om ni bara visste..

Jag är trött på allt skitsnack.. Jag behöver det inte.. och jag behöver inte er.

Så lägg av med skitsnacket.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag bryr mig om din student, och är stolt över dig att du klarat alla dessa år i skolhelvetet :) loveyou <3