onsdag 23 april 2008


Läste nyss litegrann i blondinbellas blogg som alla hela tiden pratar om..
Och det känns verkligen som att mycket som står där är fejk.
Det skulle inte förvåna mig om det är någon som bestämmer alla töntiga saker hon skriver.
Bloggen är verkligen oseriös :S
Jag tycker verkligen synd om henne.. 17 år och har redan lyckats bli så hatad? :S
Och att hon skulle vara en förebild för unga tjejer?! HAHA!
På vilket sätt? Genom att typ tycka illa om tjocka människor mm.
Snacka om att hennes blogg är till för att göra andra upprörda!
Men det är väl det den går ut på?

Men sen kan jag inte riktigt själv veta hur jag skulle göra.
Skulle jag tjäna så mycket pengar på en blogg så hade jag nog också kunnat skriva en hel del.
Men jag skulle aldrig vilja skämma ut mig så mycket!

Inga kommentarer: