måndag 21 april 2008


Nu var man hemma igen då efter en helt underbar helg med min sötnos<3
Älskling, du får träna lite mer på guitar hero tills vi ses nästa gång ;)
Det har varit så skoj!! Ville verkligen inte åka hem!
Saknar dig jätte mycket redan nu!

Imorgon är det skola igen..
Står snart inte ut längre!! Kan det inte vara slut någon gång.
Tiden får allt börja gå lite fortare.. Måste plugga lite med :/
Men det blir imorgon!

Jag är så sjukt trött verkligen, men jag kommer aldrig somna nu.
Blir så ovant att sova själv igen :(


En sak fattar jag inte..
Varför är det alltid en massa idioter som åker på samma tåg som mig jämnt?!
Zigenare som försöker få saker utav mig :S VAFAN...
Och sjunger sina jävla sånger högt när man försöker sova!
DET ÄR ALLTID JAG SOM RÅKAR UT FÖR SÅNT!
Kan jag inte få åka någonstans utan att någon jobbig jävel ska glo eller hålla på..
Låt mig vara! :(

Inga kommentarer: