tisdag 22 april 2008

Fan vad sur jag blir!! bilduppladdningen funkar inte på bloggen nu!!!
Inläggen blir så jävla tråkiga när man inte har en bild med!


Jag har verkligen varit dålig på att blogga på senaste tiden!
Men det är bara för att jag inte har så mycket att skriva..
Det är ca 6 veckor kvar i skolan nu och jag har VÄLDIGT mycket att göra.
Jag vet faktiskt inte hur jag ska göra för att ta igen allt men försöka går ju.
Annars finns det alltid komvux, men när ska jag vilja plugga upp ämnena?
Det kommer jag aldrig att göra känns det som.
Man vill ju bara skaffa sig ett jobb och sedan eget boende.
Och när man väl har det så vill man inte börja plugga igen!!
På något sätt ordnar det sig säkert, men när?!

På Lördag ska jag ut med Maria iaf, kommer bli jätte kul :)
Hoppas att det fortfarande är fint väder så kanske man kan grilla på dagen!

Min sötnos skulle ringa upp mig efter att han ätit en banan och kollat på full frys ^^
Men han somnade säkert! :( Stackarn!! Älskar dig iaf!

Hittade en jättefin klänning från Gina som jag funderar på att köpa och ha på studentdagen!
Ska åka in till stan när Sarah kommer och testa den! Men jag ska nog göra det innan tror jag, annars kanske den inte finns kvar :/ Och jag är så dålig på att hitta något.. Alltid är det något fel.
Vill egentligen ha en klänning som jag såg i en tjejs blogg! SKIT FIN VAR DEN!
Men den köpte hon för 2 årsedan så den finns knappast att köpa längre!




2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan plugga på distans på komvux =))
Jaa fan hoppas vi kan grilla, hade varit fett nice ;)

Anonym sa...

naaaaw. men sandra, varför skriver du blogg här :( ? skriv på TJEJSAJTEN/DEVOTE ist :D !!