lördag 17 maj 2008


Fyfan vilken seg dag/kväll det varit!!!
Verkligen tråkigaste någonsin.. Jag ångrar så mycket att jag stannade hemma.
Det är alltid så när det händer något kul då orkar inte jag! Så blir man på G när det är försent :(
Har suttit med syrran och kollat på massa dåliga filmer.. Vi vill ju ha skoj!
Nu är det försent så jag kan lika gärna gå och lägga mig.

Fan vad jag har missat många roliga dagar bara för att man måste anpassa sig efter någon annan.
Jag hatar när man inte kan gå och göra det man igentligen vill göra! För då blir alltid någon sur för att de inte kan hänga på. Och vem orkar med massa griniga jävlar.. Då kommer man få höra det resten av sitt liv sen..
Jag ska fan börja göra allt som jag vill göra. Orkar inte bry mig om vad alla andra vill hela tiden.
Gör det ni vill så gör jag det jag vill. Hur svårt är det?

Från och med nu så blir det många roliga dagar!!!

Nej nu ska jag dra mig från datorn och drömma lite om sommaren ;)

Inga kommentarer: