lördag 17 maj 2008


Jag har inte orkat skriva blogg på ett tag nu, har inte direkt haft tid heller!
Så det blir en kort uppdatering ;)

Förra helgen så var vi uppe hos Sarah! Hade riktigt skoj!
Var ute och festade, satt vid hamnen o massa mer :)!
Tack för en mysig helg iaf! Snart ses vi igen men då blir det din student och beachpartyt =)
Lägger upp en bild på oss här med :D

Veckan som har gått:
Det har inte hänt så mycket faktiskt, träffat Maria och Liz hela veckan nästan!
HAHA: -"TYSTA MUN"! -"STIRRET"! HAHAHAHAHAHA! Bästa!
Jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjort denna veckan!

Nu är det inte långt kvar tills Maria tar studenten heller! 30 Maj! Då blir det fest!
Och den 1:a Juni fyller jag 20!! Har ingen aning om vad som händer då, för ingen berättar för mig ^^
Segt som fan bara att det är på en Söndag!

Sedan den 5:e Juni är min student! Hoppas det blir en riktigt fet dag!!!
Hatar den jävla studentmössan :/ Ska ha den så lite som möjligt på mig!
Har ju klippt mig nu så det kommer inte bli snyggt med den!
Tur att jag har Carro som ska fixa mitt hår iaf ;) Tack baby!

Man har verkligen mycket att se fram emot nu!!!

Skulle egenligen dragit med och spelat brännboll och skit nu.. MEN jag är riktigt seg idag!
Får väl se om de fortfarande är kvar ikväll :)

Inga kommentarer: