onsdag 7 maj 2008


Idag bokar vi biljetterna till Playa del Inglés! Vi bestämde oss väldigt fort så vi vet att resan blir av :D
ÄNTLIGEN, har verkligen sett fram emot detta så länge! Den 6/8 går flyget från arlanda!
Två underbara veckor blir det!
När jag kommer hem ska jag genast till min älskling! Kommer sakna honom otroligt mycket!
Men vi ska också ta och åka så fort som möjligt!

I helgen nu så åker jag och Maria till Sarah :) Mysigt! Hoppas vädret är bra där också så vi kan sola o mysa!
Har vart ute några timmar idag, brände mig lite på näsan och på axlarna men det försvinner nog tills imorgon!

Finns det något bättre än sommaren?!
INGEN MER SKOLA!
INGET MER TJAT!

Dt är nu efter skolan som man kan börja om på nytt.
Man är inte tvungen att gå i skolan längre!
Visst, jag ska läsa upp några ämnen på komvux, men det går mkt fortare!
Och det kan jag göra när jag känner för det.

Nu vill jag bara börja jobba så fort som möjligt så man kan flytta hemifrån!



Måste skriva att jag älskar min Palle också, du är det bästa som finns min prins!

Inga kommentarer: