fredag 27 juni 2008


Igår var cp segaste dagen på riktigt länge.. var hemma hela dagen, tror inte att jag gick ut alls.
Och jag var irriterad på allt och alla :/ Förlåt!
Men idag känns det lite bättre även om dagen inte varit så kul.
Umgås med min syrra nu iaf :) Du ska veta att jag verkligen älskar dig och vi har alltid lika skoj!
Hahaha, pappa skämde ut sig förut!
[Pappa] - Hondura(tror det hette så) ska jag åka till någon gång, det ligger väl i Indien..
[Alla skrattar]
[Lotta] - Nej, är du dum eller? Det ligger vid amerikanska kusten..
[Pappa] - Okej då, min biologi är inte så bra.
[Alla garvar ihjäl sig]
[Pappa] - Okej, historia då då!
HAHAHAHAHAHAHAHA! Bästa pappan :D

Ikväll ska vi nog sitta hemma och dricka lite öl och kolla på film :)
Ska snart göra iordning mig lite, ganska onödigt men det är kul ibland!
Orkar nästan aldrig sminka mig eller klä mig snyggt.
Vem ska bry sig om hur jag ser ut? Tar en massa tid bara..
Sen är det lite roligare att göra iordning sig när man väl ska göra något.. Då ser folk skillnad :D

Fick mina studentfoton idag med, de var helt okej :)
Så mamma kommer bli överlycklig när hon får dessa!


Satt och tänkte på om jag kommer sakna skolan eller inte..
Jag var helt säker på att jag inte skulle göra det och så känner jag fortfarande =)
Helt underbart att få slippa alla gnälliga lärare, grupparbeten i skolan mm. :)
Hatade verkligen grupparbeten.. för det är alltid någon som får göra mer än den andra..
Och det var ofta jag som i slutändan gjorde för mkt medans andra inte gjorde ett jävla skit..
Så hade jag också velat ha det.. Visst, jag säger inte att jag alltid gjorde det. Men väldigt OFTA!
Skönt att det är över nu, men synd att andra fick betyg pga. mig ..
Jag tycker att man ALLTID borde ha en utvärdering över arbetena man gör i grupp så att läraren vet vad man gjort och inte.. Hur många ggr gjorde vi det? EN ENDA GÅNG på 3 år...
Synd verkligen..

Men det är nu livet börjar på riktigt! Nu kan man börja planera lite.
Denna sommaren ska jag bara ta det lugnt och leva!
Men efter jag och Maria varit utomlands så blir det till att söka jobb :)
Jag ser fram emot att börja jobba så man äntligen kan tjäna sina egna pengar.

Imorgon blir det utgång iaf :) Längtar faktiskt, har inte festat sedan studenten!
Tycker det är roligast att festa med Maria också! Vi hittar alltid på något kul hur tråkigt det än är! Love you honey! <3

Inga kommentarer: