söndag 29 juni 2008

Haha ett kort från Lördags


Gammal bild :D

Jag är såå sjukt trött idag! Vaknade halv sex på kvällen idag :/
Hela dagen har bara försvunnit.. Men så blir det ibland.
Var ute igår med Maria, maria och jasmine :)
Tog en massa galna bilder som Maria ska skicka till mig! haha
Riktigt skoj!



Drog till Respekt och de spelade ENDAST house musik hela jävla kvällen..
Varför ska alla jävla krogar spela house? Kan det inte vara lite blandat iaf..
Jag hatar sån musik när man är på krogen.. Jag kommer inte dra dit ifall det inte klart och tydligt står på deras sida att de ska spela R&B..
Annars var det en helt okej kväll :P Haha, Maria blev utkastad fast fick komma in igen ;)
Aja baja gumman ;) hihi ;*


Senare idag åker jag och syrran till mammsen!
Har tänkt på tacopaj sedan jag vaknade :)
Hon hade tydligen köpt mat för två veckor ^^ Och vi ska komma hem på fredag!
Tur att vi älskar mat Linda :D
Ska bli jävligt skönt att få komma bort lite igen, och skåne är jävligt mysigt!
På onsdag ska vi på marknad, hoppas det finns något kul.
Är ju sommar rea nu också! Har blivit helt kär i klänningar och shorts så ska försöka hitta något snyggt :) Kanske en ny bikini också!

Behövs när vi ska åka i augusti :D

Kommer sakna Maria nu när jag åker!
Men vi ses snart igen baby.
Och till min snygging, vi ses snart ;) <3>

1 kommentar:

Anonym sa...

Kommer sakna dej med! Eller saknar dej nu nu! Men vi ses snart igen sötnöt. <3