onsdag 4 juni 2008


Mysig dag var det igår :D Var hemma hos Maria med syrran och solade, hade vattenballongkrig, käkade jätte god mat :) Tack sötnosar för en rolig dag!
Köpte nya shorts och ett linne också!

Idag känner jag mig förkyld som fan! INTE BRA..

Min mobil gick sönder häromdagen när jag åkte flumride, men som tur var så fick jag den nya idag på posten. Min datajävel funkar inte heller och jag väntar fortfarande på mitt bankomatkort.
Vet inte hur jag ska hinna in till stan idag och köpa lite sista minuten grejer för imorgon.
Men det ordnar sig säkert.

Längtar sjukt mycket tills imorgon!!! Allting fixade sig tillslut!*

Detta händer:

Champangefrukost kl 9
Mys i skolan
Träffa alla vid stenpiren ca 12:30
Åka cab
Studentmiddag
Förfest
Krogen
Hem och pussa på sötnosen!


Måste skriva Grattis till ali med på examen!


Mer uppdateringar blir det någon annan dag när jag orkar!

Inga kommentarer: