måndag 16 juni 2008


Igår kom jag hem ifrån Sarah! Var verkligen skit trött.
Vi var på beachpartyt på onsdagen :) Helt okej faktiskt.
Det var några som hade klätt ut sig till smurfarna när de spelade volleyboll :)
Haha, diggade dem verkligen. Sedan drog vi hem till Sarah på förfest, blev bl.a. sanning och konsekvens! Köpte den i stan för 100 jävla spänn :( Men kul som fan var det!
Maria har dock bilderna :P Så det kommer senare.
Senare på kvällen drog vi till Holmen och festade lite.
På fredagen tog Sarah studenten och då var det fest igen :D
Hade riktigt skoj den kvällen.

Har slösat lite för mycket pengar på skit!! ÅNGEST!
Vet verkligen inte vad jag gjort för mina pengar..
Och jag kan inte skaffa ett jobb heller eftersom jag knappt kommer vara hemma någonting i sommar. Först ska jag till Palle nu på Onsdag, sedan till skåne och träffa mamma den 30:e, umeå v.30 och playa den 6 augusti! Så vem kommer vilja anställa någon som ska vara borta hela tiden? *INGEN*

Jag är sjukt nöjd över smyckena jag fick på studenten och utav Sarah :)
Tack så mycket!! De kommer att användas väldigt mycket!

Nu hade jag tänkt att fixa med all packning som ännu inte packats upp och sen ska jag duscha och prata med sötnosen min!
Lägger upp en bild på oss här med :) Tagen på studenten!

Längtar tills jag får alla bilder utav Maria :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som du haft kul ;)
Har saknat dig hihi :D
Skönt & ha dig hemma igen sörran!