måndag 23 juni 2008


Nu var man hemma igen efter en jätte mysig vecka med sötnosen :)
Skönt att mitt rum var städat också!
Det har väl inte varit det bästa vädret så vi har mest tagit det lugnt! Men det gillar jag!
Saknar han redan<3 Hade en riktigt mysig midsommar ;)

Pappa var så snäll så han bjöd på mc donalds när han var och hämtade mig i stan, tack papi!
Nu ska jag packa upp alla saker ännu en gång :P
Måste få allt tvättat tills nästa måndag, då åker jag och syrran till skåne i fem dagar!
Blir massa god mat och jag hoppas vädret blir fint så vi kan bada och sola!
Ska bli kul att träffa mamma igen :)

Nu på Onsdag ska jag träffa Maria, längtar riktigt mycket! Har saknat dig gumman<3

Jag har verkligen blivit jätte dålig på att skriva i bloggen, men jag vet inte vad jag ska skriva.. Finns väl en del i mina tankar men inget som känns värt att skriva här. Längtar tills playa väldigt mycket nu! Men sedan kommer verkligheten tillbaka igen. Skaffa jobb!! Jag vill verkligen börja jobba nu, men det är ingen idé eftersom jag åker runt så mycket hela tiden.. Men det är verkligen sjukt tråkigt att inte ha pengar under sommaren. Man kan inte direkt göra så jävla mycket.

1 kommentar:

Anonym sa...

Aooow saknar dig med hjärtat mkt mkt , men idag ses vi :D Älskar dig min fjäril <3