fredag 11 juli 2008


TRÅKIGT! Idag åkte min älskling hem efter en helt underbar vecka!
Massa mys :)! Fick en låda med bodyshop grejer som luktar jordgubb av sötnosen :D
Då blev jag överlycklig. Mums ;)

HAHA, vi är ju LIVRÄDDA för spindlar! Det kom in en stor äcklig jävel som kröp på taket.. så tvinga jag stackars palle att döda den med en tidning..
Och precis när han ska slå den så ramlar den ner på honom :S BLÄÄ!
Så han får panik och springer efter mig och jag springer två varv över sofforna och allt HAHA!
Sedan slår jag i min stackars fot i bordet :(! Så jag stannar och då försöker han krama mig..
Då börjar jag lipa för att jag tror att han har spindeln på sig.. HAHAHA!!!
Vi tar ut alla kläder som ligger på mitt golv ut i hallen.. Sen hittar han den på sin väska!
Hade du inte hittat den så hade jag aldrig sovit i mitt rum igen! Tack älskling(L)


Efter jag o papi lämnade av Palle i stan så åkte vi och fixade mitt pass som jag kommer få nästa fredag, skönt att jag äntligen har fixat det.
Hehe, eftersom både passet och mitt ID-kort gått ut så var jag tvungen att svara på massa frågor. Den första var: -När är din mamma född? -Eh... hur ska jag veta det? :S
Asså det är fan svårt att komma ihåg sånt.. Men svarade iaf rätt på alla andra haha.

Nu längtar jag så jävla mycket tills vi ska åka gumman!! Det kommer bli så JÄVLA skoj!
Rida kameler och allt. haha! Playa here we come ;)

Nu har jag äntligen städat mitt rum! Spillde cola på golvet förut :(
Så nu ska jag bara ta det lugnt och dricka mer COLA :)

1 kommentar:

Anonym sa...

saknar dej så mkt<3 /palle