onsdag 20 augusti 2008

Playa del Inglés


Helt jävla underbart!! Aldrig att jag har haft så här skoj som under dessa två veckorna!
Tack gumman verkligen för att vi gjorde detta, jag hade ångrat mig så mycket annars.

Första dagen var vi riktigt sega när vi kom fram eftersom vi åkt hemifrån 4 på morgonen.
Så det hände inte så jätte mycket, badade och sådär :)
Men efter andra dagen så började vi lära känna all personal lite osv.
Geten jobbade i våran poolbar.
Receptionisten HAHA, maria du skämde ut dig :D hihi!
HÄSTEN! Fan vad vi hatade honom av hela vårat hjärta..
MULET var ännu roligare, han var något av de fulaste jag sett på riktigt länge!
Sen den jäveln som försökte sno min luftmadrass :( haha men jag vann kriget ;)
Sen så många fler.. Ingen idé att skriva med alla.
Kommer fler historier här senare.

Vi har inte bara festat :) Vi har vart ute vid havet i de feta vågorna!! Jag fick ca. 700 kallsupar.
Har kort på detta också ^^ Fast de är inte framkallade än.

Hmm.. det finns allt en del sjuka människor där :P
HAHA, -Men ni kan testa mig för en natt! hahaha.

Köpte en födelsedagspresent till min snygging som fyller år :D
Grattis Grattis!
På Fredag ses vi äntligen igen, känns som ett årsedan <3>

1 kommentar:

Anonym sa...

Fan vad underbart vi hade!! Detta måste upprepas, absolut det bästa ! :D Älskar dig!