fredag 5 september 2008





Grattis Sarah på födelsedagen :D

Igår kom jag hem från syrran, varit där från söndag till torsdag :)
Fanns inte speciellt mycket att göra så jag har slaggat framför tv:n varje dag ^^
Men var kul att få träffa gullungen! Så otroligt ensamt hemma utan dig..
Går runt hela dagarna i lägenheten och saknar något..
SAKNAR att prata och skratta med dig!

Förra veckan fick jag och palle reda på att vi får lägenheten i Bålsta :)
Så flyttar dit i November om allt blir som planerat!
Måste först hitta jobb där, men det borde inte bli några problem.

Tack baby för de underbara rosorna och för ett mysigt halvår! ;)

Kunde knappt somna igår.. Men allt ordnade sig med pengar och sådär.
Tack papi :D Så nu ska jag snart duscha och göra iordning mig lite..
Sedan iväg till Sarah!



Gick in på fritidsresors hemsida och kollade resor till Playa igår :(
VILL DIT NU IGEN!! Lätt att vi ska dit!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ska vi absolut. Vill åka nu!!