måndag 22 september 2008

Love you sis!

Jag dör ifall min lampa går snart :S Pappa sover och jag vågar inte byta den själv.
Kan inte sova själv när det är helt släckt.. Sjukt egentligen! Har aldrig sovit med lampan tänd innan, men nu så kan jag inte somna utan den.

I Lördags drog jag och syrran med Rocky på fest hemma hos Robin i Gårdsten.
Det var lite upp och ner kan man säga ^^
Men för det mesta ganska kul! Träffade en del folk jag inte sett eller snackat med på flera år :)
Kul att få veta att det gått så bra för dem.
På natten skulle vi gå hem därifrån.. haha, var nära på att gå helt fel väg!
Tur att syrran var med när vi gick igenom skogen :) Kolsvart och vissa lampor funkade inte(som vanligt).

Igår sov jag nästan hela dagen kändes det som. Känner mig otroligt trött hela tiden.
Vill bara börja jobba så man har något att göra på dagarna.
Men det kommer :)

Inga kommentarer: