torsdag 18 september 2008


VILL HA!


Det var riktigt svårt att somna inatt/morse..
Men lyckades tillslut, mobilen ringde 8:00.. Tvingade mig själv upp ur sängen.
Efter det så har jag suttit i telefon nästan hela dagen förutom ca. 2 timmar då jag somnade.
Så kan det vara!
Nu sitter jag och väntar på att Maria ska höra av sig och att pappa ska komma hem med cola!
Tänkte på det hela natten.. Men inget är öppet så sent.
Idag kommer sista uttagningen av idol i stockholm :)
Det kan jag absolut inte missa!
Uttagningarna är det enda som är kul att kolla på.

Mamsen är så gullig så hon sätter in 500 på mitt konto imorgon.
Kan vara bra att ha ifall jag måste åka iväg och jobba!
Känns som att det är så mycket pengar som går åt som jag egentligen inte har :S
Fan vad jag vill jobba nu.

Vill köpa massa nya kläder :/

Hittade massa snygga partyklänningar på Stylebystars.com!

Sedan hittade jag en skit snygg jacka på en annan sida.
Men tänker inte säga vart, för jag är lite självisk!




Inga kommentarer: