måndag 20 oktober 2008


Allting känns verkligen hopplöst nu.. Vet att det kommer ordna sig så småningom.
Men jag vill flytta nu snart. Och det drar bara ut på tiden hela tiden..

Känns som att jag lika gärna kan börja söka jobb här istället för att bara vänta!
Ska försöka vara positiv..

Ringde tidigare och sökte jobbet som barnskötare i Bålsta, lättare sagt än gjort ^^
Men skitsamma, hittar väl något annat.

Bästa helgen någonsin var det iaf :) Bara haft det mysigt med chokladmuffins, cola och min Palle!
Tack sötnos.

Idag ska jag fan ta och städa mitt rum, såg ut som ett helvete igår kväll när jag kom hem.
Men nu ska det fixas. Har så mycket energi just nu, beror kanske på kaffet?!

Hoppas jag kan åka upp till Sarah denna helgen som kommer<3

1 kommentar:

Anonym sa...

det hoppas jag också , skulle kännas underbart skönt att kunna få tankarna på något annat!! =) =( Din bror hade inget fritidskort eller?=) <3<3<3