tisdag 14 oktober 2008


Dagen har gått alldeles för fort! Vart tog den vägen?
Vaknade halv åtta utav att de ringde och frågade om jag kunde jobba och självklart ville jag det.
Vem tackar nej till att göra något som är otroligt kul :)
Men saken var att jag somnat halv fyra på morgon och var nu tvungen att gå upp halv åtta :/
Jag förstod ingenting utan satt i sängen och funderade på vilken tid hon hade sagt att jag skulle börja. Haha, tog ett tag innan jag kom på det.
Det var en riktigt bra dag fast jag kom hem helt död!!
Blev lite för mycket lekar. Haha jag var ju trots allt "mammakanin".
Skulle jaga mina kaninungar och äta gräs och morötter ^^ haha så söta.

Somnade klockan sju på kvällen och vaknade nästan halv elva..
Men jag är fortfarande sjukt trött så det blir sängen snart igen för min del :P

Hoppas att jag kan få en LÅNG sovmorgon imorgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror faktiskt jag hade betalat för att se dej leka "mammakanin" får massa bilder i huvudet hahaha