tisdag 7 oktober 2008


Idag gick jag upp halv tio för att göra iordning mig, men jag mådde riktigt pissigt!
Låg hela natten och kallsvettades och hade feber :( Grät konstant i två timmar..
Men nu känns det bättre :) Hoppas detta går över fortare än fort.
Fan det är så otroligt orättvist att vi tjejer i princip nästan måste gå på p-piller eller något annat.. När fan ska de uppfinna sådant för killar?! När eller om någon gör det, då vet du vad du har att förvänta dig älskling ;)
Det är ett helvete med spiralen just nu, om det inte känns bättre om två veckor så tar jag fan ut den.

Kenny, Tezz och Liam kom strax efter 11 med :) Saknat er hur mycket som helst!
Den lilla sötnosen stökade ner en aning i mitt rum :D haha!
Och han gick runt och drog med sig den gamla kaffekokaren som en hund i koppel. Så söt!!!
Ville inte ens släppa den när vi skulle mata honom :)
Tur att jag inte duschade innan de kom för jag hade spagetti och köttfärsås över hela mig ^^

Glad jag blev när Tezz sa att om de skaffar ett barn till så blir jag återigen gudmor!
Du är inte längre min vän, utan min familj!
Skönt att ni är här igen<3

Inga kommentarer: