söndag 5 oktober 2008


Palle kom hit i torsdags och stannade tills idag!
Känns som att han nyss kom hit och åkte igen :/
Inte kul alls, men snart älskling!
Önska att du bodde här nära mig från första början.
Aldrig någonsin att jag kännt mig så här trygg med någon pojkvän innan.
Tack för en underbar helg!!

Egentligen känns det som att det knappt finns någon anledning till att stanna kvar här i Göteborg.. Jag har gjort mitt här :P
Men ändå.. det som finns kvar här är något av det viktigaste i mitt liv.
En utav mina absolut närmaste vänner, Maria.
Och såklart min familj.. Men jag vet att alla förmodligen någon gång flyttar..
Men jag är verkligen LIVRÄDD att vi ska tappa kontakten :(
Och jag vet inte vad jag gör då.. För jag vet att du är en vän jag vill ha för livet!
Du och Sarah är faktiskt de enda jag vet att jag vill ha kvar tills jag dör!
Hoppas såklart på fler om jag har tur :P haha!
Men har typ tappat kontakten med alla andra.

På Tisdag kommer Kenny, Tezz och Liam hit igen!
Jag har verkligen saknat er :)
Många kramar blir det! Lita på det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi kommer inte tappa den!! Älskar dig för mkt för att släppa dig även om vi bor 1000 mil ifrån varandra! Du är min bästavän o du kommer alltid vara de! <3