fredag 10 oktober 2008


Satt nyss och rensade syrrans garderob och hittade en del "fynd" = mina saker.
Och hon sa också att typ alla hennes underkläder är "borta", hittade minst 20 par där med!
Haha, så nu ska hon inte klaga mer tycker jag ;)

Kenny och Liam var här tidigare idag, myste med gullungen litegrann.
Hoppas han vet vem han ska fjäska med i framtiden ;D haha, kommer skämma bort honom!
Bara lite iaf, men berätta inget för Kenny och Tezz :P

Imorgon ska vi ut på krogen, kommer bli riktigt skoj känner jag på mig.
Försökt bestämma vad jag ska ha på mig, men det är svårt!
Vill inte klä upp mig för mycket beroende på vart vi ska heller.
Så det blir nog något enkelt.

Har tänkt en del på vad som kan hända när jag väl flyttat till Bålsta..

Tänk OM det tar slut och jag står där med jobb och måste vara kvar ett tag.
Skulle kännas ganska så konstigt.. Det är ju inte direkt som när man har sitt eget eller bor hemma. Då kan man ta det lugnt, men det blir en helt annan sak när jag flyttar till ett ställe där jag inte känner en jävel.
Som tur var snackade jag med min älskling om detta så han sa att det ordnar sig och att han ALDRIG skulle kasta ut mig :)
Hoppas det aldrig händer i vilket fall som helst.
Men det känns viktigt att prata om innan jag flyttar.

Detsamma gällande "regler" för lägenheten.
*Jag vill inte att någon utav våra föräldrar ska ha nycklar ;)

*Helst inte att folk kommer utan att ringa innan
*Folk som stökar ner plockar fanemej undan efter sig!!!
*INGA, ABSOLUT INGA FJORTISAR KOMMER IN...
*Ingen ska bara gå och ta saker i kylskåpet eller frysen förutom vi. Undantag om de frågar :P
*HAHA, duschen är min först ;) ^^

Nej, låter kanske mycket men så här vill jag ha det.
Ni kanske t.om märker vilken som är viktigast ^^
Haha, städat och snyggt ska det iaf vara :)

Stackars Palle som ska flytta ihop med mig. haha
Blir inga smutsiga underkläder på golvet!
Älskar dig sötnos.

1 kommentar:

Sarah Pettersson Kaspersen sa...

joo ibland så blir helgen som man vill hehe :)

Gumman oroa dig inte, vem vet någon dag kommer jag till sthlm då är du inte ensam där uppe iaf :)