tisdag 9 december 2008


Vaknade verkligen på fel sida idag!! Inte konstigt eftersom det stog folk utanför oss och gapa och skrek halva natten.. Så ingen sömn för mig inte..
Sen imorse ringde telefonen tusen gånger!
Och när jag väl bestämde mig för att gå upp så såg det ut som FAN överallt.
Inte nog med det så kan folk inte stänga dörrar in till sina rum när de har på så jävla hög musik.
Nu sitter jag iaf med värk i nacken efter all tapetsering och skit.


Men snyggt blir det iaf :) Längtar tills allt blir klart!
Haha, sorry för allt klagande i bloggen.
Man borde vara mer tacksam kanske.. Men inte idag!

Har ju inte skrivit på ett tag så kort sagt om helgen som var:
Riktigt kul :)
Var på en fest i Bergsjön med massa folk.
Roligast var Maria på vägen hem :) Haha, nu ska jag vara snäll och lämna allt som hon sa i det förflutna ;)
Tack gumman för i Lördags!

Imorgon ska jag fortsätta tapetsera med pappa och på kvällen kommer min älskling hit och stannar i 8 underbara dagar :)
Sedan åker jag till mamma och firar jul. Längtar så mycket, vi ska ha så mysigt och kul.
Var ett bra tag sedan vi firade jul ihop!
Hoppas jag kan träffa Maria på juldagen också, då blir det party!


1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du följde med :D:D Men vi får ses snart igen gumman min!
Och på juldagen då ska du fan va hemmma HAHAHA !! Älskar dej min fjäril (K)