fredag 26 december 2008


Får väl ta och skriva ett inlägg innan jag drar iväg till älsklingen imorgon!
Har varit hos mamma en vecka över jul, kom hem på julafton(kvällen).
Vi har haft det jätte mysigt, skönt att kunna träffa henne lite oftare nu när hon bor i stenungsund :) Hennes lägenhet var skit fin verkligen!
Julpyntade och lagade massor med god mat.
Så nu vet jag hur man gör egna köttbullar och skinka iaf :)
Pappa och resten kom förbi och käkade.

Igår var jag ute med Maria på Gamleport, dem hade latino-tema där :)
Soft musik, träffade en del man kände också!
Kul kväll tills jag fick ännu mer huvudvärk och drog hem :/
Men nästa gång då ska jag må bra, hehe.

Vet inte riktigt hur länge jag kommer stanna hos Palle men kommer väl hem runt den 4:e eller något!
Mysigt som fan ska det bli iaf.
Vi kommer väl äta någon middag och sådär..

God jul och gott nytt år iaf :)

Inga kommentarer: