fredag 9 januari 2009


Nu har jag kommit hem från Palle, varit där ganska så länge nu!
Kom dit den 27:e tror jag och kom hem idag :P
Mysigt som fan har det varit iaf.

Nyår firade vi med hans vänner, hehe kul var det :)
Pussades massor på tolvslaget<3
Lite hemliga nyårslöften också, haha :D

Jag har blivit mästare på Mariocart också, mycket viktigt.
Haha, spelade med hans pappa igår och han var riktigt duktig han med ^^ :P
Vi har väl inte direkt varit ute så mycket eftersom det varit jävligt kallt!
Lite lathet med! haha.
Tack baby för alla mysiga dagar, många fler ska det bli!
Snart kommer du till mig med.

Fyfan vilken jobbig tågresa det var hem.. Kunde knappt sova någonting, att folk inte har någon respekt alls. Gapar som fan och håller på.
Men vad kan man räkna med på en fredags kväll? Kanske jag som är tråkig :P
Usch, nu känner jag mig som en gammal surkärring.
Ha kul och lev livet!

Lite skönt att komma hem och krama på familjen också!
Måste träffa Maria så snart hon kan också :D Saknar dig min guldklimp!

Nästa vecka åker jag till mamma också och hämtar min laddare och sådär, mobilen jag har nu är fan riktigt flippad.

Skriver kanske lite mer imorgon, nu ska jag ringa Sarah :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Japp i går tjöta vi en stund. skönt att ha dig hemma igen ;) haha försöker räkna ut liten nyårslöften ni kan gett och har några i mina tankar ahaha ;)