torsdag 15 januari 2009

Varför är de flesta tjejer så jävla falska?!
Man kanske berättar något i förtroende till en av sina nära vänner och de berättar hur mycket de bryr sig och skulle ställa upp mm..
Men hur många är det som egentligen bryr sig mer än om sig själva?
Helt plötsligt från ingenstans så kommer allting fram som man endast har berättat för en person i hela jävla världen.. MEN NEJ NEJ, tjejen lovar absolut att hon inte öppnat sin stora käft.
Nehe.. Vart kommer det ifrån då? Det är jävligt konstigt?

Så fort man inte duger längre så är det okej att snacka skit och ljuga..
Varför inte bara hålla käften och skaffa nya vänner?
Det är så omoget så jag vet inte om jag ska skratta åt sånt istället.
Avundsjuka måste vara ordet.

Vad hände med att tjejer borde ställa upp för varandra?
Sluta bete er som 14 åringar..

Jag är jävligt glad som slipper sånt! Jag har otroligt tur med mina vänner!
De är verkligen de bästa :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oftast tänker folk på sig själva och sätter sina egna behov först, på både gott och ont.
Men folk vill alltid vara den s.k perfekta vännen, istället för att vara den vännen som gör sitt bästa för sina vänner.

Anonym sa...

Håller med till 100 %! så rätt.
Älskar dig!