lördag 21 februari 2009

<3
Fan vad jag kämpade!!

En riktigt skön dag!


Äckelgubben i playa..






Bästa morgonen på hela veckan! (nästan hela livet känns det som nu ^^)
Gott kaffe i lugn och ro, skönaste duschen ever! Så nu känner jag mig pigg och snygg igen ;)
Måste ju vara det när jag ska spendera kvällen med Maria, Grr!
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men något kul blir det alltid.
Kanske ska ta och ringa henne snart med.

Kommer bli en jobbig vecka sedan iaf.. jobba med världens mensvärk!!! Jag kommer dö tror jag..
Typiskt att man ska börja klockan sex på morgonen på tisdag med och vara själv fram till 8..
Men det ordnar sig hoppas jag. värktabletter till max!

Fan vad man uppskattar helgen nu efter denna veckan.
Så här har mina senaste veckor sett ut:
jobb, äta, duscha, sova...
Nej, vet inte hur länge till det kommer hålla på såhär.. Men jag ska söka någonting annat snart.
För jag vill ha fasta arbetstider.. inte börja tio och sluta halv sex och nästa dag börja klockan sex!
Det suger riktigt mycket.
Massage borde ingå varje dag också ^^ Jag är helt död i kroppen.

Måste berätta om min sjuka dröm också som jag hade imorse!
"Jag och en massa folk skulle åka utomlands. Men när vi väl kom till flygplatsen så kom jag på att jag inte hade pengar till resan! HAHA, så då betalade M hela min resa slutade det med.
Men sedan så var det någon random-brud som skulle med och hon flippade för att Maria skulle med. HAHA, så en tjej slog ner henne och vi fick inte åka alls sedan..
HAHA, tur det eftersom jag typ ingen packning skulle haft med mig :P

Riktigt ledsen var jag när jag vaknade! Vill fan åka nu!!! :(
Tänker på Playa varje jävla dag! Riktigt nice var det!
Satt på våran altan med en drink och bara njöt av hur underbart livet va.
Det kändes som att det inte fanns ett enda problem i hela världen. (förutom äckliga kryp och äckliga bruden på altanen brevid) haha.
Och våra utekvällar!! Speciellt den sista dagen! Haha, synd att vi drog på efterfestkrogen bara.
Men innan det, jag och Maria ägde hela stället typ :P hahaha.
Och alla kaos-människor! Dem ska vi inte ens tala om, speciellt inte gubben som varje gång tjatade om hans jävla efterfester.. Och hans champagne som smakade skit, och att han var manlig-strippa :S EUUUH! Ska lägga ut en bild här i bloggen på hur hans såg ut med. RYSNINGAR, och inga sköna rysningar!

HAHA, en person jag aldrig kommer glömma måste vara gubben i affären..
Han var skit trevlig när vi kom in och skulle köpa en dricka.
Men såklart när frågan kommer... Har ni pojkvän? Då fattar man varför äcklet är så trevlig..
Sedan frågar han om vi vill ha sex med honom! HAHAHA.. Och vi blev typ rädda, men svara självklart nej. Då säger han att vi kan "testa" honom och sedan bestämma oss om vi vill fortsätta.. Det finns fan inga gränser för vissa.. HAHA
Tack iaf för den gratis tändaren ^^

Stör mig fortfarande på att Maria inte blev tvingad till leken jag var med på!
Jag trodde att jag skulle spy efteråt, var helt jävla slut efter en armhävning :$
Så träning på G snart?! Någon dag när jag orkar..

Haha, finns så mycket att berätta men någon annan dag!
Nej det måste bli Playa någon sommar snart igen :)

Inga kommentarer: