lördag 7 februari 2009


Faceinhole.com





Igår firade vi Maria äntligen :) Började i Kungälv med tacos och gott!
Alla gjorde iordning sig förutom jag nästan som var helt klar, men det gjorde inget ;)
Sedan drog vi in till Parklane och festade. Riktigt skoj var det!
Men fan va trött jag var när vi skulle hem och kände mig ännu mer förkyld än innan..
Tur att jag slutade dricka inne på krogen annars hade jag sten däckat ute eller något ^^
Tack tjejer för en rolig kväll iaf! Bilder kanske kommer senare idag eller imorgon.

Idag ska jag bara vara hemma och dricka te och försöka bli bättre..
Ska jobba hela nästa vecka så jag har inte tid att bli sjuk nu?!
Jag kommer vara helt SLUT på fredagen, men får sova på tåget eller när jag kommer till Sarah!
För på Lördagen där så måste jag vara pigg då Sarahs inflyttningsfest är :)

Haha, satt och gjorde lite roliga o söta bilder på en sida!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha jaaa på min fest så måste du vara pigg =D fast sova ut vettefan om du kan, vi måste ju ner till systemet innan två haha sorry darling ;) ska även ringa imorgon och kolla med skjuts.

MÅSTE ringa mig imorgon ,MÅSTE verkligen prata =) <3