tisdag 10 februari 2009

Tiden rinner iväg.. Och jag ska snart sova igen? haha..
Jobbat, ätit och nu? Sitter vid datorn och är så jävla trött!
Men annars så har dagen varit bra, gått så fort.
Skönt det iaf! tre dagar till sen helg!

Hoppas bara att allt ordnar sig så att jag kan åka till Sarah nu!!!
Det måste det bara göra!

Susanne ringde och gav mig mer jobb också :)
Så v.8, v.9, och lite av v. 10 jobbar jag! Och kanske v. 12 och 13!
Därimellan kommer jag åka till Palle och fira våran ettårsdag i efterskott :(
Vill inte att det ska bli efter men finns inte så mycket att göra åt det.
"Onödigt" att bara stanna fre-sön.. Vill stanna minst en vecka!

Vill åka till mamma också och hälsa på men det hinner jag inte..
Får kanske bli den helgen jag och palle har varit tillsammans ett år.

Inga kommentarer: